- Ένα παγκόσμιο κινηματογραφικό γεγονός κατά της καταστροφής του περιβάλλοντος θα πραγματοποιηθεί στις 5 Ιουνίου.
- Το HOMΕ είναι το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Yann Arthus-Bertrand (Ιάν Αρτύς-Μπερτράν), σε παραγωγή Luc Besson (Λυκ Μπεσσόν- «Απέραντο Γαλάζιο», «Leon», «Το πέμπτο στοιχείο» κλπ). Τη μουσική έγραψε ο Armand Amar (Αρμάν Αμάρ) και περιλαμβάνει όργανα και ρυθμούς από πολλές χώρες του κόσμου.
- «Είναι πολύ αργά για να είμαστε απαισιόδοξοι». Με αυτό το σύνθημα ο σκηνοθέτης Yann Arthus-Bertrand, θέλοντας να υπογραμμίσει ότι ακόμα υπάρχει λύση για τον πλανήτη, μας προσκαλεί στην πρεμιέρα της ταινίας ΗΟΜΕ που, και στη χώρα μας, έχει προγραμματιστεί για τις 5 Ιουνίου 2009, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Μαζί με τον παραγωγό Luc Besson, θέλοντας μέσα από εικόνες ικανές να πείσουν και τον πιο δύσπιστο, να συμμετάσχει έμπρακτα σε κάθε μορφής αλλαγή που θα προστατέψει το περιβάλλον μας, δημιουργεί μια ταινία διαφορετική από τα συμβατικά ντοκιμαντέρ.
- Για πρώτη φορά παγκοσμίως θα προβληθεί μια ταινία την ίδια μέρα σε 50 χώρες και σε όλες τις πλατφόρμες: Κινηματογράφο, Τηλεόραση, DVD, και Ίντερνετ. Στόχος αυτού του εγχειρήματος είναι το ΗΟΜΕ να αγγίξει όσο μεγαλύτερο κοινό γίνεται και να μας πείσει όλους για την ατομική και συλλογική μας ευθύνη προς τον πλανήτη.
- Με γυρίσματα, που κράτησαν 217 ημέρες σε 54 χώρες, εύκολα μπορεί να πει κανείς ότι πρόκειται για μια δημιουργία, η οποία ξεπερνά τις φόρμες και τα είδη. Το ΗΟΜΕ είναι η πρώτη ταινία, που αποτελείται εξ ολοκλήρου από εναέρια πλάνα, ενώ - κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της - απασχόλησε τρία κινηματογραφικά συνεργεία, που εργάζονταν παράλληλα για 21 μήνες στις τέσσερις άκρες της Γης. Όλα τα έσοδα της ταινίας παγκοσμίως θα παραχωρηθούν στο μη-κερδοσκοπικό οργανισμό του Yann Arthus-Bertrand, GoodPlanet, που αγωνίζεται για την προστασία του περιβάλλοντος (www.goodplanet.org).
- Στην Ελλάδα θα βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 5 Ιουνίου 2009, ενώ το DVD της ταινίας θα διανεμηθεί την ίδια μέρα σε σημεία πώλησης και ενοικίασης σε όλη τη χώρα. Στην τηλεόραση θα προβληθεί από το ΣΚΑΪ. Παράλληλα, το ομώνυμο βιβλίο θα κυκλοφορήσει από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. Χορηγοί επικοινωνίας σε αυτήν τη μεγάλη προσπάθεια είναι Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και η τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ενώ επίσημος χορηγός είναι ο όμιλος PPR (Gucci Group, Fnac, La Redoute, Puma). Στην ιστοσελίδα της ταινίας υπάρχει συνεχής ενημέρωση και αντίστροφη μέτρηση μέχρι τη στιγμή που το «Home» θα μπει και στο δικό μας σπίτι: www.home-2009.com
www.kathimerini.gr
No comments:
Post a Comment