Monday, June 22, 2009

Άλεκ Μπόλντουιν: «Έχω ημερομηνία λήξης»

Άλεκ Μπόλντουιν

Ο Άλεκ Μπόλντουιν δήλωσε την ημερομηνία λήξης της καριέρας του ως ηθοποιός: τον Μάρτιο του 2012. «Εκείνη την ημέρα, θα σηκωθώ από το κρεβάτι και θα πω:

"Και τώρα τι κάνω; Έχω τελειώσει;". Νομίζω ότι ναι. Μπορεί μέχρι τότε να έχω τελειώσει ένα θεατρικό έργο ή κάτι τέτοιο, αλλά στο πάρτι των τελευταίων γυρισμάτων θα ανακοινώσω την αποχώρησή μου», δήλωσε ο πρωταγωνιστής της ταινίας «Τhe Cooler» στο περιοδικό «Ρlayboy». Ο Μπόλντουιν σκοπεύει να αφοσιωθεί στον ρόλο του οικογενειάρχη μόλις λήξει το συμβόλαιό του για την αμερικανική τηλεοπτική σειρά 30 Rock. «Έχω αυτήν την ανόητη φαντασίωση ότι ξαναπαντρεύομαι κι ότι έχω ένα παιδί. Θα ήθελα να έχω μία άλλη ευκαιρία με ό,τι έχω μάθει από τη ζωή. Το παιδί μου, γύρω στα 8 το φαντάζομαι να έρχεται μία μέρα από το σχολείο και να μου λέει ότι η μαμά του συμμαθητή του τού είπε ότι ήμουν διάσημος ηθοποιός στην τηλεόραση. Και μόλις το παραδεχόμουν και του έδειχνα τα DVD της σειράς το παιδί θα αντιδρούσε κάπως έτσι:

"Θες να πεις ότι ήσουν στην τηλεόραση και ότι τώρα μένεις σπίτι και το μόνο που κάνεις είναι οι δουλειές του σπιτιού, ενώ η μαμά δουλεύει;".

"Ακριβώς αυτό έκανα γιε μου", θα του απαντούσα».
  • ΤΑ ΝΕΑ: Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

No comments: