Saturday, February 14, 2009

Ο Σον Πεν για το «Ελα να δεις»


Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Σον Πεν ξεχωρίζει σε διαδήλωση κατά του πολέμου στο Ιράκ, που έγινε στην Ουάσινγκτον

Associated Press

«Πριν από μερικά χρόνια, μου τηλεφώνησε ο πατέρας μου και μου είπε ν αφήσω ό,τι κι αν έκανα και να πάω στο πανεπιστήμιο του Λος Αντζελες, Καλιφόρνια (UCLA). Κάποιο τμήμα είχε προγραμματίσει προβολή μιας σοβιετικής ταινίας, ενός σκηνοθέτη ονόματι Klimov (Κλίμοφ) και δεν έπρεπε να τη χάσω.

Βετεράνος σε πάνω από 36 αποστολές στο Βερολίνο, κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ο πατέρας μου ποτέ δεν υπήρξε ένθερμος θαυμαστής των ταινιών που αναφέρονται στον πόλεμο, αντιλαμβανόμενος είτε τις ανακρίβειες, είτε την τάση της ρομαντικής θέασης των μαχών. Αυτή η ταινία ήταν το "Ελα να δεις", μια εξαιρετική αντιπολεμική ταινία.

Χαίρομαι που έφτασα ως εκεί, εκείνη την ημέρα γιατί ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ»!

Σον Πεν

No comments: