Wednesday, February 25, 2009

Πενέλοπε Κρουζ: «Γιατί να δίνω λογαριασμό για την προσωπική μου ζωή;»

Η ΠΕΝΕΛΟΠΕ ΚΡΟΥΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΣΚΑΡ

«Όταν ήμουν μικρή, ήμουν δυναμική. Σκέτος μπελάς για τους γονείς μου. Όσο μεγαλώνω γίνομαι όλο και πιο ευσυγκίνητη  και ευαίσθητη. Δακρύζω με τα τραγούδια  του Καετάνο Βελόσο και των Radiohead.  Μπορεί ένα γράμμα ή μια ανάμνηση να  με συγκινήσει», λέει η Πενέλοπε Κρουζ
O ρόλος της ιδιόρρυθμης γυναίκας, που βιώνει με πάθος τον έρωτα και φθάνει στα άκρα μετά τον χωρισμό, στην τελευταία ταινία του Γούντι Άλεν «Vicky Christina Βarcelona», της χάρισε το Όσκαρ Β΄ γυναικείου ρόλου. «Έχει κανένας λιποθυμήσει ποτέ εδώ; Γιατί νομίζω ότι θα είμαι η πρώτη» είπε η Πενέλοπε Κρουζ καθώς παραλάμβανε το χρυσό αγαλματίδιο, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον Πέδρο Αλμοδόβαρ και τη μητρική της γλώσσα, τα ισπανικά...

«Δεν μου αρέσει να μιλάω για τον έρωτα. Οι κάρτες του Αγίου Βαλεντίνου δεν σημαίνουν τίποτα για μένα. Πιστεύω μόνο στην αληθινή αγάπη. Δεν νομίζω ότι είμαι παθιασμένη, ωστόσο είμαι ανοιχτή σε κάθε συναίσθημα και θέλω να γνωρίζω διαφορετικούς τύπους ανθρώπων. Δεν κατακρίνω της επιλογές κανενός. Στην ταινία “Vicky Christina Βarcelona” η Μαρία Ελένα, ο ρόλος που υποδύομαι, συγκατοικεί με τον πρώην της και την ερωμένη του και είναι ευτυχισμένη», λέει η ηθοποιός στους «Sunday Τimes». Αυτήν την περίοδο βρίσκεται στα γυρίσματα της ταινίας «Νine», με συμπρωταγωνίστριες τις Σοφία Λόρεν, Τζούντι Ντεντς και Νικόλ Κίντμαν.

Στο κινηματογραφικό της ντεμπούτο στην ισπανική ταινία «Jamon Jamon» το 1992, η Πενέλοπε Κρουζ εμφανίστηκε γυμνή. «Δεν μου άρεσε ο ρόλος μου. Ήταν όμως ένα πρώτο βήμα. Η φήμη που απέκτησα αργότερα ήταν κάτι άγνω στο για μένα. Πλέον έχω μάθει να αποφεύγω τις παγίδες». Αργότερα εμφανίστηκε στο βραβευμένο με Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας «Βelle Εpoque».

Η γνωριμία της με τον Ισπανό σκηνοθέτη Πέδρο Αλμοδόβαρ έγινε το 1997, όταν πρωταγωνίστησε στην «Καυτή Σάρκα». «Είμαι ανασφαλής άνθρωπος, όπως όλοι οι ηθοποιοί. Ο Πέδρο με βοήθησε να ξεπεράσω κάποιες από τις ανασφάλειές μου. Ξέρει τα πάντα για μένα. Μιλάμε για τα προσωπικά μας, για κουτσομπολιά, για τη δουλειά».

Η διεθνής αναγνώριση ήρθε με τη δεύτερη συνεργασία τους στην ταινία «Όλα για τη μητέρα μου», ενώ το 2006 ξανασυνεργάστηκαν στην ταινία «Γύρνα πίσω», που της χάρισε υποψηφιότητα για Όσκαρ. Συμμετείχε και σε ταινίες αμερικανικής παραγωγής, όπως οι «Γυναίκα από πάνω», «Βlow», «Το μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι», «Vanilla sky», «Gothika».

«Δεν μιλάω για τα προσωπικά μου δημοσίως. Φοβάμαι ότι θα παρεξηγήσουν ό,τι κι αν πω. Κυκλοφορούσε μια φήμη για εμένα και τον Ματ Ντέιμον μετά την ταινία “Όλα τα όμορφα άλογα” το 2000. Το διαψεύσαμε και την επόμενη μέρα όλοι έγραφαν ότι είμαστε ζευγάρι. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δίνω λογαριασμό για το τι κάνω» σχολιάζει.
  • Δ.Κ., ΤΑ ΝΕΑ: Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

No comments: