Ειδικά φέτος το κόκκινο χαλί των Καννών δεν μπορεί να συγκριθεί με τη χολιγουντιανή πασαρέλα των Οσκαρ. Οι πρωταγωνιστές του είναι πιο λαμπεροί, πιο σίγουροι στον βηματισμό τους, πιο φωτογενείς για κάποιο λόγο, σίγουρα πιο καλοντυμένοι. Στις Κάννες θα δεις μοντέλα που θέλουν να γίνουν ηθοποιοί όταν… μεγαλώσουν, ηθοποιούς που ποζάρουν σαν μοντέλα, περισσότερη γύμνια, χωρίς όμως τίποτα να προκαλεί, λιγότερο κιτς.
Και το φετινό κινηματογραφικό φεστιβάλ των Καννών; Ηταν όλες τους υπέροχες. Οι κύριοι θα μείνουν ασχολίαστοι. Στον «στρατό» από μαύρα ταξίντο και κολαριστά λευκά πουκάμισα ξεχωρίζουν μόνο οι πιο τολμηροί. Δηλαδή κανένας. Aρμάνι, Φεραγκάμο, Βερσάτσε, Σανέλ, Λακρουά, Σεν Λοράν, Μπαλενσιάγκα… Τα καλύτερα πετράδια από διάσημους οίκους κοσμημάτων σε αυτιά, λαιμούς, καρπούς και δάχτυλα των διασημοτήτων. Χωρίς να μετράμε όλα τα στιλέτο Κριστιάν Λουμπουτέν και Τζίμι Τσου που ανέβηκαν τα σκαλοπάτια του Palais.Φεστιβάλ κινηματογράφου ή επίδειξη υψηλής ραπτικής; Στη βιομηχανία του στυλ όλα είναι διαφήμιση. Οχι όμως όπως συμβαίνει στα Οσκαρ, που βγαίνουν όλες και βγάζουν ταμπέλες και ετικέτες, εκθειάζοντας τους στυλίστες τους, για να τις φροντίσουν και του χρόνου. Στην κόκκινη πασαρέλα της γαλλικής Ριβιέρας, τα φορέματα που είδαμε στην είσοδο, με τα φλας να κάνουν τη νύχτα μέρα, αλλά και στις συνεντεύξεις Τύπου, ήταν ιδιαίτερα κολακευτικά.Η ηλιοκαμένη Αντζελίνα Τζόλι, έγκυος, πολύ έγκυος (έξι μηνών με δίδυμα), αγκάλιαζε διαρκώς την κοιλιά της με ένα υπέροχο, αποκαλυπτικό σμαραγδί ντραπέ φόρεμα, καφέ καφτάνι αλλά και λευκό παλιομοδίτικο ρούχο για τη μέρα, τεχνάσματα που μόνο μια γυναίκα που έχει περάσει από την ίδια φάση μπορεί να γνωρίζει για να μην πέφτει το βλέμμα απευθείας στη φουσκωμένη κοιλιά. Οπως και να είχε, η είσοδός της, πιασμένη χέρι χέρι με τον Μπραντ Πιτ, δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη. Αλλες πάλι προτίμησαν να κάνουν πρόβα νυφικού. Ξανά. Κι ας παντρεύτηκαν.
Η Εύα Λονγκόρια εμφανίστηκε με λευκή δημιουργία μάξι –όπως και οι περισσότερες συνάδελφοί της που προτίμησαν να «σκουπίσουν» το κόκκινο χαλί– με έναν ώμο, ασημένιες λεπτομέρειες και τούλι στα τελειώματα. Η Γκουίνεθ Πάλτροου, ανανεωμένη, σούπερ μαμά, με καινούργια κουπ (ασύμμετρο καρέ) και στυλ, ήταν και πάλι η απόλυτη μούσα των φωτογράφων. Με λευκό φόρεμα για το πρωί, μαύρο σατέν το βράδυ. Τόσο απλά. Η Κέιτ Μπλάνσετ άλλοτε με ανθρακί τουαλέτα σε στυλ Φορτούνι, άλλοτε με μπλε φλοράλ φόρεμα, παρέμεινε πιστή στον ίδιο Ιταλό σχεδιαστή... [Της Σαντυς Τσαντακη, Η Καθημερινή, 23/5/2008]
No comments:
Post a Comment