Tuesday, November 24, 2009

Πρωταγωνίστρια σε ταινία του Γούντι Αλεν η Κάρλα Μπρούνι

Η πρώτη κυρία της Γαλλίας Κάρλα Μπρούνι - Σαρκοζί

Η Κάρλα Μπρούνι - Σαρκοζί ανακοίνωσε ότι δέχτηκε να παίξει στην επόμενη ταινία του Γούντι Αλεν. «Μου πρότεινε να παίξω στην επόμενη ταινία του. Δεν ξέρω ποιο ρόλο, αλλά του απάντησα ναι», δήλωσε η πρώτη κυρία της Γαλλίας στο γαλλικό τηλεοπτικό δίκτυο Canal Plus.

«Δεν είμαι ηθοποιός. Ίσως να είμαι χάλια, αλλά δεν μπορούσα, στη ζωή μου, να αφήσω μια ευκαιρία όπως αυτή. Οταν θα είμαι γιαγιά, θα λέω πως γύρισα μια ταινία με τον Γούντι Αλεν», πρόσθεσε η κυρία Μπρούνι.

«Ο Γούντι Αλεν μου ζήτησε πολύ ευγενικά να μην συμμετέχω σε άλλη ταινία πριν τη δική του. Αν γίνει αυτό θα είναι μια εμπειρία για μένα», είπε.
Τον περασμένο Ιούνιο ο διάσημος αμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός βρέθηκε στο Παρίσι και δήλωσε πως όνειρό του είναι να γυρίσει μια ταινία με την Κάρλα. «Είμαι σίγουρος πως θα είναι καταπληκτική. Έχει το χάρισμα και μια επαφή με το κοινό. Θα μπορούσα να της εμπιστευτώ οποιοδήποτε ρόλο», είχε πει χαρακτηριστικά.

No comments: