Thursday, April 9, 2009

Βίκυ Παπαδοπούλου: "Αν δεν πετάς δολώματα, τα ΜΜΕ δεν ασχολούνται"



«Αν δεν πετάς δολώματα, τα ΜΜΕ δεν ασχολούνται»
  • «Γόπα. Πολλή γόπα. Τρώγαμε διάφορα, αλλά το πιάτο μας είχε πάντα γόπα». Λίγο πριν έρθει ουσιαστικά η άνοιξη η Βίκυ Παπαδοπούλου φέρνει καλοκαιρινές εικόνες από τη Θηρασιά. Το νησάκι απέναντι από την Οία της Σαντορίνης όπου έγιναν τα γυρίσματα της κομεντί του Χρίστου Γεωργίου «Μικρό Εγκλημα» που έκανε πρεμιέρα την Πέμπτη στους κινηματογράφους.

Πώς τα πέρασες δυο μήνες στο νησί;

  • Ηταν σπουδαία εμπειρία. Κάθε πρωί έκανα μια βουτιά στη θάλασσα και μετά έφευγα για το γύρισμα. Ηταν σαν να κάνω διακοπές και να δουλεύω παράλληλα. Από το μπαλκόνι μου έβλεπα την Οία και το ηφαίστειο. Κάθε μέρα η ίδια εικόνα με διαφορετικές εναλλαγές λόγω καιρικών συνθηκών. Πότε με ομίχλη, πότε με σύννεφα, πότε με ήλιο. Ηταν σαν ένας πίνακας που άλλαζε συνεχώς.

Πώς σας αντιμετώπισαν οι κάτοικοι του νησιού;

  • Στην αρχή ήταν επιφυλακτικοί, που είναι λογικό. Ομως στη συνέχεια μας βοηθούσαν με κάθε τρόπο, μας κερνούσαν γλυκά και πολλοί από αυτούς έπαιξαν στην ταινία χωρίς χρήματα. Είναι πολύ φιλόξενοι άνθρωποι.

Τι σε προσέλκυσε στο «Μικρό Εγκλημα»;

  • Σε πρώτη φάση ήταν τα γυρίσματα εκτός έδρας σε ένα τόσο μαγευτικό νησί. Μετά ήταν ο σκηνοθέτης, ο Χρίστος Γεωργίου. Είδα την πρώτη του ταινία, το «Κάτω από τα άστρα», και μου είχε αρέσει. Το σενάριο επίσης θεωρώ ότι διαφέρει από τις άλλες κωμωδίες. Και τέλος το καστ. Ημασταν μια πολύ καλή ομάδα με τον Αρη Σερβετάλη, τη Ράνια Οικονομίδου, τον Ερρίκο Λίτση και τους άλλους.

Εχει αλλάξει η ζωή σου από τότε που έγινες αναγνωρίσιμη;

  • Σε τίποτα απολύτως. Το να με αναγνωρίζουν κάποιοι στο δρόμο ή να ασχολούνται μαζί μου είναι αποδεκτό. Αλλά από τη στιγμή που εγώ βγαίνω να μιλήσω μόνο όταν έχω κάτι να πω για τη δουλειά μου, δεν με ενδιαφέρει αν θα με δουν να κάνω πράγματα που έκανα και πριν γίνω γνωστή. Από τη στιγμή που δεν πετάω δολώματα στα ΜΜΕ, δεν ασχολούνται μαζί μου. Οσοι το κάνουν με γεια τους με χαρά τους. Ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει για να επιβιώσει. Εγώ δεν ασχολούμαι με αυτό το σύστημα, δεν το παρακολουθώ και δεν θέλω να έχω σχέση μαζί του.

Κάπου διάβασα ότι κυκλοφορείς με ποδήλατο. Ισχύει;

  • Κυκλοφορούσα, αλλά δυο τρεις φορές παραλίγο να με χτυπήσουν αυτοκίνητα και σταμάτησα να κατεβαίνω στο κέντρο με αυτό. Χρησιμοποιώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς γιατί δεν οδηγώ. Ποδήλατο συνεχίζω να κάνω και την έχω καταβρεί. Είναι πολύ καλή γυμναστική.
Του Κώστα Ζαλίγκα, Ελεύθερος Τύπος, 04/04/2009

No comments: