Thursday, March 19, 2009

Τζένιφερ Ανιστον: «Νιώθω καλύτερα από ποτέ»

  • Για το χόλιγουντ, η Τζένιφερ Ανιστον είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα πως ο χρόνος μπορεί να σου κάνει μόνο καλό. Εχοντας ξεπεράσει οριστικά το διαζύγιό της, το αστείο κορίτσι με την ελληνική καταγωγή κατάφερε μέσα σε δύο μήνες να ξαναβρεί τη φόρμα που είχε χάσει και να βρεθεί δύο φορές στο νούμερο ένα του αμερικανικού box office (με το «Μάρλεϊ: Ενας Μεγάλος Μπελάς» και το «Απλώς Δεν Σε Γουστάρει») συνεχίζοντας μια καριέρα που μετράει επιτυχίες, σέξι εξώφυλλα και αρκετά εκατομμύρια δολάρια. Και αν η ηλικία των 40 μοιάζει πλέον με τα «νέα 30» όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί της βιομηχανίας, η Ανιστον μπορεί μόνο να νιώθει υπέροχα: «Είμαι πολύ περήφανη για τη ζωή μου τώρα. Δεν μετανιώνω για τίποτα από όσα έχω κάνει. Δεν νιώθω απογοητευμένη. Δεν νιώθω τίποτα από όσα προσπαθούν όλα αυτά τα χρόνια να μου προσάψουν οι άλλοι. Απλά νιώθω εξαιρετικά τυχερή. Οσο για την ηλικία μου δεν ένιωθα ποτέ καλύτερα. Οταν έγινα 40 τρόμαξα. Αλλά δεν νομίζω πως είδα ποτέ τον εαυτό μου σε καλύτερη κατάσταση».

«Νιώθω καλύτερα από ποτέ»
  • Τέσσερα ολόκληρα χρόνια μετά την αγωγή διαζυγίου που θα κλόνιζε τα ταμπλόιντ ανά τον κόσμο η Ανιστον θεωρεί πως μπορεί πια να πάρει θέση σε όσα επιμελώς φρόντισαν να προκαταβάλουν όσοι βρήκαν στο πρόσωπο της το πρόσωπο μιας τραγωδίας που είχε για πρωταγωνιστές την ίδια, τον Μπραντ Πιτ και φυσικά την Αντζελίνα Τζολί: «Δεν έχω τίποτα να κερδίσω με το να προσπαθήσω να πω τα πράγματα όπως είναι. Οτιδήποτε κι αν πω παρερμηνεύεται εξακολουθητικά. Δεν χρωστάω σε κανέναν τη δική μου πλευρά της ιστορίας. Και στην τελική δεν υπάρχουν πλευρές. Δεν υπάρχει καλός και κακός. Ούτε εγώ είμαι η ηρωίδα αυτού του δράματος».
  • Στη ζωή της υπάρχουν πλέον μόνο επιτυχίες. Οπως η ρομαντική κομεντί «Μάρλεϊ: Ενας Μεγάλος Μπελάς» που χάρισε στην ίδια και τον συμπρωταγωνιστή της, Οουεν Γουίλσον, μια από τις πιο κερδοφόρες στιγμές του πρόσφατου box office. Στους ρόλους ενός δυσλειτουργικού ζευγαριού που θα ανακαλύψει την πραγματική αγάπη μέσα από έναν σκύλο, οι Ανιστον και Γουίλσον είδαν τις μετοχές τους να ανεβαίνουν δικαιώνοντας την επιλογή τους να συμμετάσχουν στην καινούργια ταινία του σκηνοθέτη του «Sex & The City».
  • «Είναι δύσκολο να βρεις καλούς ρόλους σήμερα, ειδικά αν είσαι συγκεκριμένος και επιλεκτικός. Αλλά υπήρξα τυχερή. Τα περισσότερα από τα πράγματα που έχω κάνει με διάλεξαν από μόνα τους και ήταν πάντοτε πράγματα που με γέμιζαν. Το «Μάρλεϊ» είναι μια mainstream ταινία στην οποία όσοι δούλεψαν δεν το μετάνιωσαν ποτέ. Και δεν συμβαίνει πάντοτε έτσι. Δεν κάθισα ποτέ να σκεφτώ πως θα γίνω επιτυχημένη και διάσημη. Ηθελα απλά να δουλεύω από τότε που ο Ρώσος καθηγητής μου στο γυμνάσιο μου είπε πως είμαι μια ντροπή για το θέατρο. Ημουν αποφασισμένη να τον διαψεύσω και ποτέ δεν είχα τον νου μου στο τι θα κερδίσω. Ηθελα απλά να χαίρομαι τον χρόνο που περνάει».

Εχοντας στο πλευρό της τον αγαπημένο της Τζον Μάγιερ (σ.σ. διάσημος Αμερικάνος τραγουδοποιός) και επιμένοντας πως ό,τι και να συμβεί στο μέλλον «τίποτα δεν πρόκειται να με καταβάλει», το μόνο που ενδιαφέρει την Ανιστον είναι η επιθυμία της να μην πρωταγωνιστεί μόνο σε ρομαντικές κομεντί: «Θα ήθελα να κάνω μια ταινία δράσης. Εναν Τζέιμς Μποντ. Να παίξω μαζί με τον Ντάνιελ Κρεγκ. Αυτό θα ήταν μοναδική εμπειρία».

  • Το «Μάρλεϊ: Ενας Μεγάλος Μπελάς» και το «Απλώς Δεν Σε Γουστάρει» παίζονται ήδη στις ελληνικές αίθουσες.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΡΑΝΑΚΗΣ, ΕΙΚΟΝΕΣ

No comments: