Thursday, August 28, 2008

Μια συνέντευξη μες στην καλή χαρά


«Χαίρομαι που βρίσκομαι στη Βενετία, δεν έχω πάει ποτέ μου σε πολιτικό συνέδριο και, προσωπικά, προτιμώ να το παρακολουθώ από την τηλεόραση, γιατί οι σταρ σ' ένα τέτοιο συνέδριο δεν είμαστε εμείς, αλλά οι υποψήφιοι», ανέφερε ο Τζορτζ Κλούνι, στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε χθες στο Λίντο από τους σκηνοθέτες Τζόελ και Ιθαν Κοέν και τους πρωταγωνιστές τους, σε μια κατάμεστη από εκπροσώπους των μίντια αίθουσα, μετά την προβολή της ταινίας τους, «Καυτό απόρρητο», με την οποία έγινε η επίσημη έναρξη του 65ου Φεστιβάλ της Βενετίας.

Τζορτζ Κλούνι και Μπραντ Πιτ σε καλή διάθεση στη Βενετία
Η απάντηση του Αμερικανού ηθοποιού ήταν σε ερώτηση δημοσιογράφου προς αυτόν και τον συμπρωταγωνιστή του, Μπραντ Πιτ, σχετικά με το αν θα προτιμούσαν αυτές τις μέρες να βρίσκονταν στο συνέδριο των Δημοκρατικών, στο Ντένβερ. Πάντως, για τον Κλούνι «αυτή η περίοδος είναι αισιόδοξη κι ελπίζουμε να βγει κάτι καλό», ενώ ο Πιτ πρόσθεσε: «Είμαι κι εγώ αισιόδοξος. Για μας, στην Αμερική, είναι καθοριστική αυτή η περίοδος και πιστεύω πως τα πράγματα θ' αλλάξουν».
Αυτή ήταν και η μόνη σοβαρή απάντηση στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων. Ανάμεσά τους και μια δημοσιογράφος (;) η οποία προχώρησε κοντά στη σκηνή όπου κάθονταν οι ηθοποιοί και ρώτησε τον Κλούνι αν θα έτρεχε... ξοπίσω της!!! Με τους υπόλοιπους να τη γιουχαΐζουν, ο Κλούνι τής απάντησε, υπό χειροκροτήματα: «Μάλλον, βλέποντάς σε, θα το βάζαμε όλοι στα πόδια». Η υπόλοιπη συνέντευξη κύλησε με γέλια:
  • Τζορτζ και Μπραντ, πώς αισθανθήκατε που οι Κοέν έγραψαν τέτοιους ρόλους για σας;
ΚΛΟΥΝΙ: «Μου έκανε πράγματι μεγάλη εντύπωση. Μας παρουσιάζουν σαν δύο ηλίθιους. Ανησυχώ για το πώς μας βλέπουν. Να σας πω κι εγώ μια αλήθεια; Πρώτα απ' όλα, αυτοί οι δύο... δεν είναι αδέρφια. Ολα αυτά είναι μια μαλακία. Εργαστήκαμε μαζί τους γιατί είμαστε οι πιο φτηνοί ηθοποιοί που μπόρεσαν να βρουν. Και εκείνοι που προσβάλλονται λιγότερο. Στην πραγματικότητα, ο Μπραντ είναι ακόμη πιο φτηνός... Γύρισα, ξέρετε, τρεις ταινίες μαζί τους και τις θεωρεί την "τριλογία των ηλιθίων μου"».

ΠΙΤ: «Οταν με φώναξαν, μου άρεσε η ιδέα. Αλλά όταν μου είπαν πως έγραψαν τον ρόλο ειδικά για μένα, δεν αισθάνθηκα καθόλου άνετα. Δεν ήξερα αν με κολάκευαν ή με προσέβαλλαν. Ακόμα δεν είμαι βέβαιος...».
  • Μπραντ, πες μου, τώρα που απέκτησες έξι παιδιά, μήπως σκοπεύεις να τα κάνεις οκτώ; Κι εσύ, Τζορτζ, σκοπεύεις να παντρευτείς και ν' αποκτήσεις παιδιά;
ΚΛΟΥΝΙ: «Είναι, στο ορκίζομαι, η πρώτη φορά που μου κάνουν τέτοια ερώτηση. Θα παντρευτώ και θ' αποκτήσω παιδιά σήμερα (γέλιο). Εσύ τι λες, Μπραντ;».
  • Μπραντ, πώς είναι τα δίδυμα;
ΚΛΟΥΝΙ (απαντά στη θέση του Μπραντ): «Τα δίδυμα είναι πολύ καλά...» (γέλιο).
  • Τζορτζ, πώς αισθάνθηκες που βρέθηκες στον κόσμο της Ουάσιγκτον και των κατασκόπων;
ΚΛΟΥΝΙ: «Ηταν απλά ένα σενάριο κατασκοπίας. Και σ' αυτό είμαι ένας ηλίθιος τύπος. Ετσι τον είδαν οι Κοέν. Πρέπει να σου πω ότι δεν μου άρεσε. Θα το σκεφτώ να ξαναδουλέψω μαζί τους... (γελά). Πάντως, δεν υπήρχε κανένας πολιτικός στόχος. Το βλέπεις και στην ταινία. Στην πραγματικότητα, είναι μια... κραυγή για ειρήνη» (γέλιο).
  • Μπραντ, τι είναι καλύτερο για σένα, να είσαι στο Χόλιγουντ ή να κυνηγάς μια όμορφη κοπέλα στη Βενετία;
ΚΛΟΥΝΙ: «Μπραντ, μην απαντήσεις σε τέτοια ερώτηση...».
  • Τζορτζ, ποιο είναι για σένα το I.Q. του χαρακτήρα σου;
«Πιστεύω πως είναι... πολύ υψηλό, πράγμα που σου λέει πόσο υψηλό είναι και το δικό μου I.Q. Το αστείο είναι πως στην πρώτη ταινία που γύρισα με τους αδερφούς Κοέν, μου είπαν: "Μην ξεχνάς πως είσαι ο πιο έξυπνος μέσα στο δωμάτιο". Ξέρεις, οι ηλίθιοι δεν το γνωρίζουν πως είναι ηλίθιοι. Και όλη αυτή η ομάδα γύρω μου μπορεί να το επιβεβαιώσει... Δεν μπορώ να σχολιάσω και πολύ την εξυπνάδα τους, μιας και αυτοί έγραψαν για μένα το σενάριο».
  • Και το δικό σου I.Q., Μπραντ, ποιο είναι;
ΜΠΡΑΝΤ: «Μέχρι το τέλος, δεν κατάλαβα πως στην πραγματικότητα ο χαρακτήρας μου ήταν παρθένος. Και παρθένος πεθαίνει... Οπως το έγραψαν, δεν του προσφέρουν άλλες δυνατότητες».
  • Σας άφησαν χώρο οι Κοέν να αυτοσχεδιάσετε;
ΠΙΤ: «Ηταν ένα πολύ αστείο σενάριο και δεν χρειάστηκε».

ΚΛΟΥΝΙ: «Το ακολουθήσαμε όπως ακριβώς γράφτηκε (στρέφεται προς τους άλλους): το έκανε μήπως κανείς σας; Α, μια στιγμή, τραγούδησα στη σκηνή στο μπάνιο. Ηθελα πάντα να τραγουδήσω σε ταινία. Αλλά από αυτοσχεδιασμό, τίποτα. Δεν έχουμε τέτοιο ταλέντο...» (γέλιο). *


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 28/08/2008

No comments: