Οι ανεξάρτητοι Αμερικανοί κινηματογραφιστές αποτελούν πλέον σταθερή αξία, ενώ η γαλλική παραγωγή παίζει επί ίσοις όροις. Του Δημήτρη Μπούρα.
- Μιλάμε για τα Οσκαρ με θαυμασμό, ανάλογο συνήθως με αυτόν για το Μουντιάλ του ποδοσφαίρου, περιμένοντας τη μεγάλη βραδιά του τελικού. Αναλύουμε υποψηφιότητες, επισημαίνουμε εκπλήξεις και φαβορί για τον «τελικό» (που φέτος, λόγω της απεργίας των σεναριογράφων, κινδυνεύει να περιοριστεί σε μια τυπική εκδήλωση ανάρτησης του καταλόγου με τους νικητές).
Ενίοτε, αγνοούμε την πραγματικότητα πίσω απ’ τη βιτρίνα με τις εκπλήξεις: Το ανεξάρτητο «Juno», για παράδειγμα, δεν το ’φερε ο πελαργός σε τέσσερις βασικές κατηγορίες υποψηφίων για τα φετινά βραβεία. Το οσκαρικό «θαύμα» κυοφορήθηκε στα αμερικανικά μούλτιπλεξ και προσμετριέται με αριθμούς. Η ταινία κόστισε σύμφωνα με εκτιμήσεις 7,5 εκατομμύρια δολάρια και εκτοξεύτηκε στην 9η θέση του αμερικανικού μποξ όφις (οι εισπράξεις πλησίασαν τα 112 εκατομμύρια σε 9 εβδομάδες προβολής)... [περισσότερα ΕΔΩ]
No comments:
Post a Comment