Για την εορταστική, 80ή απονομή των Οσκαρ, η Ακαδημία επέλεξε μια πεντάδα ταινιών, που δεν εντάσσονται κάτω από τον χαρακτηρισμό «χολιγουντιανή παραγωγή». Ταινίες σκηνοθετών με προσωπικό όραμα, όπως οι αδελφοί Κοέν και ο Πολ Τόμας Αντερσον, συναντιούνται στις υποψηφιότητες με ανθρώπους της βιομηχανίας στα περισσότερο ανεξάρτητα βήματά τους, όπως ο Τόνι Γκιλρόι του «Μάικλ Κλέιτον» και νέους ταλαντούχους σκηνοθέτες, σαν τον Τζέισον Ράιτμαν του «Juno» και τον Τζο Ράιτ της «Εξιλέωσης». Τι είναι όμως αυτό που κάνει καθεμία από τις ταινίες της πεντάδας να ξεχωρίζει; ...[Του Παναγιώτη Παναγόπουλου, Η Καθημερινή, 23/2/2008]
Σε μια εβδομάδα που χαρακτηρίζεται από την αυριανή απονομή των Οσκαρ και το «Θα χυθεί αίμα» με τις οκτώ του υποψηφιότητες συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη προβολή, ίσως χαθεί η προσοχή που αξίζει σε μια άλλη, εξίσου καλή ταινία. Το «Ταξίδι στην άγρια φύση», που σκηνοθέτησε ο Σον Πεν, δεν έφτασε στις βασικές κατηγορίες των Οσκαρ, καθώς είναι υποψήφιο μόνο για τον β΄ αντρικό ρόλο για την ερμηνεία του Χαλ Χόλμπρουκ και για το μοντάζ. Ομως και οι υποψηφιότητες είναι θέμα συμπτώσεων, τύχης, συγκυρίας και πολιτικών... [Παναγιώτης Παναγόπουλος, Η Καθημερινή, 23/2/2008]
No comments:
Post a Comment