Saturday, May 12, 2007

ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΣ Ο ΛΑΡΣ ΦΟΝ ΤΡΙΕΡ


Την ασθένεια της εποχής μπορεί να την έχει ο καθένας... Δεν υπάρχει ευαίσθητη ψυχή που να μην την έχει! Πού να την καταλάβεις όταν έρχεται! Δεν ειδοποιεί... Τσακ, σου δίνει μιά κι αρχίζουν τα χάπια, και η ζωή παίρνει άλλη τροπή. Εντάξει, λένε ότι θεραπεύεται, αλλά κι ο "καταθλιπτικός" πρέπει να το θέλει...
Έτσι, λοιπόν, μια σοβαρή κατάθλιψη έχει κάνει το Δανό σκηνοθέτη Λαρς φον Τρίερ να μην μπορεί να εργαστεί και απειλεί την καριέρα του, δήλωσε ο ίδιος στην εφημερίδα Politiken. «Μου φαίνεται περίεργο γιατί πάντα είχα ταυτόχρονα τουλάχιστον τρία σχέδια στο μυαλό μου. Αλλά τώρα έχω ένα απόλυτο κενό», είπε ο διάσημος σκηνοθέτης.
Ο φον Τρίερ, σύμφωνα με την εφημερίδα, νοσηλεύτηκε σε ειδική κλινική της Κοπεγχάγης την περίοδο των Χριστουγέννων και ακόμα δεν είναι σίγουρο αν θα καταφέρει να ολοκληρώσει το επόμενο έργο του, μια ταινία τρόμου με τίτλο «Αντίχριστος», η παραγωγή της οποίας θα άρχιζε μέσα στη χρονιά αυτή.
«Υποθέτω πως η επόμενη ταινία μου θα είναι ο ''Αντίχριστος''. Όμως αυτή τη στιγμή δεν ξέρω. Μετά την κατρακύλα μου νοιώθω σαν μια άδεια κόλλα χαρτί», είπε χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης πολλών σπουδαίων ταινιών, όπως «Dogville», «Δαμάζοντας τα Κύματα» και «Χορεύοντας στο Σκοτάδι» που τιμήθηκε με το Χρυσό Φοίνικα στο φεστιβάλ των Καννών.
[www.kathimerini.gr με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ]

No comments: