Monday, March 30, 2009

Ο Β. Μυριανθόπουλος μιλάει για την κωμωδία «ΣΕΞ» ΠΟΥ ΕΚΟΨΕ ΗΔΗ 150.000 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ: «Σήμερα είμαστε πιο ανικανοποίητοι από ποτέ»


«Στο
  • Μετά την περυσινή κινηματογραφική (ύστερα και από τη θεατρική) επιτυχία του «Μόλις χώρισα» και τα 435.000 εισιτήρια που έκοψε, ο Βασίλης Μυριανθόπουλος ξαναχτυπά με μια νεανική αισθηματική κωμωδία και πρωταγωνίστρια πάλι τη Ζέτα Μακρυπούλια. Και το «ΣΕΞ» ή «Σούλα Έλα Ξανά» έχει κόψει ήδη, στις πρώτες δέκα ημέρες προβολής του, πάνω από 150.000 εισιτήρια πανελλαδικά.
  • Κι όμως, ο Βασίλης Μυριανθόπουλος δεν πιστεύει ότι βρήκε κάποια «χρυσή συνταγή» για εύπεπτες, νεανικές κωμωδίες που να απευθύνονται στο πλατύ κοινό και να το φέρνουν στις κινηματογραφικές αίθουσες. «Μακάρι να την είχα βρει, γιατί αυτό θα σήμαινε ένα σταθερό εισόδημα» λέει. «Δεν είμαι και σίγουρος και πως υπάρχει συνταγή».
  • Τέσσερις ανδρικοί χαρακτήρες-στερεότυπα- ένας μαμάκιας, ένας ζηλιάρης, ένας τσιγκούνης και ένας γυναικάς- διεκδικούν στην ταινία την καρδιά της 30χρονης Σούλας. Ένα κορίτσι το οποίο από 15 χρονών φοράει Σανέλ νούμερο 19, αλλά τώρα τριαντάρισε και πολύ φοβάται ότι θα μείνει στο ράφι. Καλεί λοιπόν τους τέσσερις άνδρες ώστε να επιλέξει τον... τυχερό που θα πληρώσει τη νύφη. Μόνο που η Σούλα δεν καταφέρνει να δει τον γάμο ως τηλεπαιχνίδι και τα πράγματα στραβώνουν...
Και στη νέα κωμωδία σας η γυναίκα είναι σε πρώτο πλάνο. Γνωρίζετε τόσο καλά τη γυναικεία ψυχοσύνθεση; Σε ποια θέση είναι σήμερα η νέα Ελληνίδα;
  • «Στο δεύτερο σενάριο που έγραψα μαζί με τη συνεργάτιδά μου Όλγα Μιχαλοπούλου η κεντρική ηρωίδα βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή. Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να δώσω μια ασφαλή απάντηση για τη σημερινή θέση της νέας Ελληνίδας. Δεν μπορώ να ομαδοποιήσω τους ανθρώπους. Στην περίπτωση της Σούλας, πάντως, μια γυναίκα ανακαλύπτει ότι ενώ έχει σταθεροποιήσει τον κόσμο της οικονομικά και πρα κτικά δεν έχει φροντίσει για την ευτυχία της».
Και ο νέος Έλληνας άνδρας; Μπορούν να τα βρουν τα ζευγάρια μεταξύ τους ή όλο και περισσότερα θα χωρίζουν;
  • «Και ο άνδρας και η γυναίκα σήμερα νομίζω ότι αισθάνονται ανικανοποίητοι σε πολλά επίπεδα. Με την τόσο γρήγορη αλλαγή στόχων, χρόνο με τον χρόνο, οικογένεια, καριέρα, οικονομική εξασφάλιση, δεν είναι σίγουροι πια για το ποια είναι η πραγματική προτεραιότητά τους».
Υπάρχει χρυσή συνταγή για την ειρηνική συνύπαρξη ανδρών- γυναικών;
  • «Κάποιες "αρχές", θα ήταν πιο σωστό. Το να καταλάβει κανείς και την απέναντι θέση θα ήταν μια αρχή. Η απόφαση για συντροφικότητα δεν είναι απλή, θέλει δουλειά και πρέπει να είσαι διατεθειμένος να την κάνεις».
  • Την ηρωίδα του «ΣΕΞ» την πιάνει άγχος να παντρευτεί. Υπάρχει δηλαδή και στη σημερινή ελληνική κοινωνία η ίδια νοοτροπία πως «πετυχημένη» γυναίκα είναι η παντρεμένη; «΄΄Πετυχημένη", "ολοκληρωμένη", "πλήρης", όποια και να είναι η λέξη δηλώνει τη στιγμή που ένας κύκλος κλείνει για να ανοίξει κάποιος άλλος» απαντάει ο Βασίλης Μυριανθόπουλος.
  • Αλλά και η «αγία ελληνική οικογένεια» όπως την ξέραμε μέχρι πρότινος αλλάζει... «Το ότι υπάρχουν πολλά διαφορετικά παραδείγματα αλλαγών σήμερα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει κλονιστεί και η βάση. Ο εντυπωσιασμός είναι εκείνος που μας μπερδεύει. Απλώς, η σταθερότητα δεν χρειάζεται επιβεβαίωση».
ΙΝFΟ
Η νέα κωμωδία του Βασίλη Μυριανθόπουλου «ΣΕΞ» ή «Σούλα Έλα Ξανά», με τη Ζέτα Μακρυπούλια, προβάλλεται από την προηγούμενη Πέμπτη.

«Το σινεμά διατηρεί τη μαγική του διάσταση»
  • Κατηγορούν τελευταία τις νέες ελληνικές κωμωδίες ότι είναι αντίγραφα τηλεοπτικών σειρών. Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος δεν το παραδέχεται και... ξεγλιστράει, λέγοντας απλά «δεν έχω κάποιο παράδειγμα γι΄ αυτό». Και για το γεγονός πως τα τελευταία χρόνια πολλές ελληνικές ταινίες πάνε πολύ καλά στα ταμεία, δηλώνει: «Μου αρέσει αυτό που συμβαίνει. Δεν ξέρω πού οφείλεται αλλά έτσι κι αλλιώς, ευτυχώς, ο κινηματογράφος διατηρεί τη μαγική διάστασή του».
Βγαίνοντας από το «ΣΕΞ» πώς θα θέλατε να νιώθει ο θεατής;
  • «Θα ήθελα να βγει χαρούμενος και με την αίσθηση ότι για να πετύχει αυτό που ζητεί, πρέπει να βάλει την αγάπη μπροστά και να μη δεχθεί τίποτα λιγότερο από αυτό που αξίζει».
  • ΤΑ ΝΕΑ: Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009. Του Παύλου Θ. Κάγιου

No comments: