Monday, October 17, 2011

«Συγχωροχάρτι» για τον Μελ Γκίμπσον ζητά ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ

 
Στο πλάι του καλού του φίλου και συναδέλφου, Μελ Γκίμπσον, στάθηκε ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ. Στη διάρκεια βράβευσής του, ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ -πρώην «κακό» παιδί της βιομηχανίας του θεάματος και αυτός- ζήτησε από το Χόλιγουντ στη διάρκεια βράβευσής του να «συγχωρέσει και να στηρίξει» τον Αυστραλιανό ηθοποιό. Ο Μελ Γκίμπσον τού είχε νωρίτερα παραδώσει το βραβείο, λέγοντας: «Έπρεπε να επαναπροσδιοριστείς, κάτι που τώρα χρειάζεται να κάνω κι εγώ...»
Ο Μελ Γκίμπσον ήταν αυτός που παρέδωσε στον Ντάουνι Τζ. το βραβείο American Cinematheque Award.
Στις «σκοτεινές» εποχές που περνούσε ο Ντάουνι Τζ., χαμένος σε αλκοόλ και ναρκωτικά, περνώντας τις ημέρες του σε φυλακές και με την καριέρα του να έχει πάρει την κατιούσα, ο Γκίμπσον τον είχε στηρίξει, προσπαθώντας να του βρει δουλειά.
«Σε γνώρισα όταν ήσουν μόλις 25 χρονών. Το κουράγιο ήταν πάντα ένα μεγάλο κομμάτι σου, κι αυτό σε έκανε Iron man, έναν άνθρωπο που δεν καταστρέφεται. Σε αγαπάω. Έπρεπε να επαναπροσδιοριστείς, κάτι που τώρα χρειάζεται να κάνω κι εγώ...» είπε ο Γκίμπσον, παραδίδοντας το βραβείο.
«Καμιά φορά χρειάζεται να αγκαλιάσεις τον κάκτο, προκειμένου να σηκωθείς και να πας παραπέρα. Τον αγκάλιασες τον κάκτο, τώρα σήκω, πήγαινε στη δουλειά σου» είπε ο Μελ Γκίμπσον.
Ο συνάδελφός του τού ανταπέδωσε τις φιλοφρονήσεις.
«Κάποιοι από εμάς ζούμε τα δράματά μας δημόσια» είπε ο Ντάουνι Τζ.«Εκτός αν είστε αναμάρτητοι -και αν είστε τότε βρίσκεστε σε λάθος βιομηχανία- πρέπει να τον συγχωρήσετε και να τον αφήσετε να εργαστεί. Με δίδαξε πολλά πράγματα, αλλά θα σταθώ στη λέξη "θάρρος". Δεν έχει κάνει κάτι τόσο φοβερό. Είναι ένας ωραίος τύπος με καλή καρδιά» είπε ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ.«Θυμάμαι μου είχε πει πως αν αναλάμβανα τις ευθύνες μου, η ζωή μου θα αποκτούσε νόημα και πως αν με βοηθούσε θα έπρεπε και εγώ με τη σειρά μου να βοηθήσω κάποιον άλλον όταν θα το είχε ανάγκη. Υποθέτω βέβαια, ότι δεν ήξερε τότε πως ο επόμενος θα ήταν αυτός» πρόσθεσε ο ηθοποιός.

No comments: