Friday, December 28, 2007

ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΕΣ ΕΥΧΕΣ

Ευχες απο:
Διεθνες Πανοραμα Ανεξαρτητων Δημιουργων Φιλμ και Βιντεο www.intependent.gr
Cineek magazine για τον Εναλλακτικο πολιτισμο www.cineek.gr

Παρ’ όλο που μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις

εγώ προτίμησα τις λέξεις αντί μιας Χριστουγεννιάτικης κάρτας.

Σκεφτόμουν τι να ευχηθώ που να «πιάσει τόπο». Για τον καθέναν από μας όμως, οι αληθινές ευχές είναι κάτι απόλυτα προσωπικό. Κι έτσι, αποφάσισα να σας στείλω ενα ποίημα του Μαχμούντ Νταρουίς

Αφιερωμένο σε όλους τους πρόσφυγες του κόσμου.

Πατέρα! Είμαι o Ιωσήφ

Αχ πατέρα!

Οι αδελφοί μου, δεν μ' αγαπούν

ούτε θέλουν εμένα αναμεσά τους.

Αχ πατέρα, με προσβάλουν,με λιθοβολούν

και με ύβρις με λούζουν .

Οι αδελφοί μου επιθυμούν τον θάνατό μου

και μετά να μου δώσουν τα ψευδεί τους εγκώμια

κλείνουν την πόρτα σου, μπροστά μου

και από το περιβόλι σου με απελαύνουν .

δηλητηρίασαν τους αμπελώνες μου,

Αχ πατέρα!

Όταν το αεράκι που διερχόταν

αστειεύτικε με τα μαλλιά μου,

όλοι ζήλεψαν

αγανάκτησαν με εσένα και εμένα.

Τι έχω κάνει σε αυτούς, πατέρα,

και τι ζημιά τους έχω προκαλέσει;

Πεταλούδες ξεποστάζαν στον ώμο μου,

το σιτάρι μου υποκλινόταν

και πουλιά περιϊπτονταν πάνω από τα χέρια μου.

Τι έκανα τότε λάθος πατέρα, και γιατί εγώ;

Εσύ είσαι εκείνος που με ονόμασε Ιωσήφ!

Με έσπρωξαν να πέσω μέσα στο πηγάδι

και στη συνέχεια κατηγόρησαν τον λύκο.

Αχ, πατέρα!

Ο λύκος είναι πιο εύσπλαχνος από ότι οι αδελφοί μου.

Έβλαψα κανένα όταν τους είπα για το ονειρό μου;

Γι' έντεκα πλανήτες, είδα στο ονειρό μου,

και τον ήλιο και τη σελήνη

όλοι γονατιστοί μπροστά μου.

μπορείτε να το κατεβασετε απο το http://www.marcelkhalife.com/httpdocs/htmls/audio.html

Και για να μην ξεχάσω…

Καλή Πρωτοχρονιά με πολύ ζεστασιά και

αγαπημένους ανθρώπους γύρω σας!

φιλικά Παναγιώτης Χιονίδης

No comments: