Θριαμβευτική ήταν η έξοδος της νέας ταινίας του Γούντι Αλεν στις ελληνικές αίθουσες σ’ ένα Σαββατοκύριακο, που ο κόσμος όπως φαίνεται προτίμησε να πάει στον κινηματογράφο. Το «Vicky Cristina Barcelona», η ερωτική κομεντί με τον Χαβιέ Μπαρδέμ, την Πενέλοπε Κρουζ και τη Σκάρλετ Τζόχανσον στις τέσσερις πρώτες ημέρες της αθηναϊκής προβολής του, ξεπέρασε τα 56.000 εισιτήρια με τις 35 κόπιες, με τις οποίες προβάλλεται.
Ο αριθμός των εισιτηρίων θα μπορούσε να είναι ακόμη υψηλότερος, αφού στις περισσότερες από τις αίθουσες που προβάλλεται η ταινία, οι ουρές ήταν μεγάλες. Ο Γούντι Αλεν έχει πιστό κοινό στην Ελλάδα, όμως οι πρόσφατες ταινίες του, με την εξαίρεση του «Match Point», δεν κατάφεραν -και δικαίως- να προσελκύσουν τους θεατές. Ομως η ερωτική διάθεση, τα τοπία της Ισπανίας και το ταμπεραμέντο των Ισπανών πρωταγωνιστών φαίνεται ότι ταιριάζουν με τους Ελληνες θεατές.
Πολύ καλά, παρά τις κακές κριτικές, πήγε και η δεύτερη ταινία της εβδομάδας, η τρίτη περιπέτεια της «Μούμιας». Η ταινία με τον Μπρένταν Φρέιζερ σε 21 αίθουσες έφτασε τα 32.000 εισιτήρια, πολύ ικανοποιητικό νούμερο αν λάβει κανείς υπόψη την έλλειψη μεγάλων ονομάτων και την αδύναμη φήμη της ταινίας. Σε μία μόνο αίθουσα, το «Είμαι η Κούβα» του Μιχαήλ Καλατόζοφ έκανε 1.712 εισιτήρια, αρκετά καλό νούμερο αν λάβει κανείς υπόψη ότι πρόκειται για μια ταινία του 1964 που ασχολείται με την Κούβα της εποχής του Μπατίστα.
Ούτε τους φανατικούς οπαδούς του «Πολέμου των Αστρων» δεν κατάφερε να συγκεντρώσει στις αίθουσες η εκδοχή animation της σειράς επιστημονικής φαντασίας. Το «Star Wars: Ο πόλεμος των κλώνων» μόλις κατάφερε να ξεπεράσει τα 2.000 εισιτήρια σε 21 αίθουσες, μια επίδοση εξαιρετικά απογοητευτική. Τέλος, πολύ χαμηλά κινήθηκε και η νορβηγική «Καινούργια ζωή του κυρίου Ο’ Χόρτεν» με περίπου 500 εισιτήρια.
No comments:
Post a Comment