Τα τελευταία οχτώ χρόνια, από το 2001, που κέρδισε το Οσκαρ για την Εριν Μπρόκοβιτς, η Τζούλια Ρόμπερτς απαρνήθηκε τους δυναμικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους. Αντί αυτών, προτίμησε να γίνει μητέρα τριών παιδιών, να κάνει το ντεμπούτο της στο Μπρόντγουεϊ (στο «Τhree days of rain» του Ρίτσαρντ Γκρίνμπεργκ) και να προσφέρει τη φωνή της σε δύο καρτούν («Σάρλοτ, η αραχνούλα» και «Μυρμηγκοϊστορίες»).
Επαιξε, φυσικά, και σε οσκαρικής εμβέλειας ταινίες, όπως ήταν η θεατρική διασκευή του «Closer» και τα «Παιχνίδια εξουσίας» του Μάικ Νίκολς. Αλλά και σε χαμηλού προφίλ φιλμ, σαν το «Χαμόγελο της Μόνα Λίζα», ακόμα και σε υπερπαραγωγές σαν τη «Συμμορία των 11».
Ομως καμία από αυτές τις ταινίες δεν της έδωσε εμπορική εμβέλεια, δεν την ανέδειξε πρωταγωνίστρια στο μποξ όφις. Τώρα, μια ταινία τής δίνει αυτή την ευκαιρία. Είναι το ρομαντικό δράμα «Ντουπλίσιτι» του Τόνι Γκιλρόι («Μάικλ Κλέιτον»), που την επανενώνει κινηματογραφικά με τον Κλάιβ Οουεν, συμπρωταγωνιστή της στο «Closer».
Οι δυο τους υποδύονται ένα ζευγάρι βιομηχανικών κατασκόπων. Μια «συνταγή» που μπορεί να αποφέρει πολλά εκατομμύρια δολάρια, αν σκεφτεί κανείς πόσο πουλάνε ανάλογης θεματικής ταινίες.
Καιρός, λοιπόν, να επανέλθει η κυρία Ρόμπερτς στη θέση που της αξίζει καθώς καμία από τις σταρ που τη διαδέχτηκαν (π.χ., η Ρις Γουίδερσπουν) δεν κατάφεραν να επαναλάβουν το δυνατό της σερί με σούπερ επιτυχημένες κομεντί.
No comments:
Post a Comment