Η αγωνία του Μιχάλη Κακογιάννη για το αν ο Χρήστος Σιάφκος, που επιμελήθηκε την αυτοβιογραφία του «Μιχάλης Κακογιάννης. Σε πρώτο πλάνο» («Ψυχογιός»), χώριζε παραγράφους και έβαζε υπογεγραμμένες, μαρτυρά κατ' αρχάς μια στενή σχέση με τον λόγο.
Προετοιμάζει ακόμη τον αναγνώστη για το τι θα φυλλομετρήσει: γύρω από ένα γερό πυρήνα μιας βιογραφίας που σε καλεί να τη ρουφήξεις μονομιάς, ακολουθώντας σελίδα σελίδα τα βήματα μιας μεγάλης καριέρας, είναι οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Σαν χρυσοβελονιές προσθέτουν πολύχρωμα τερτίπια σε ένα ούτως ή άλλως πολύτιμο υφαντό.
Ακόμη και αυτοί που γνωρίζουν καλά τον σκηνοθέτη, όπως η Τατιάνα Παπαμόσχου, η 13χρονη τότε «Ιφιγένειά» του, όπως εξομολογήθηκε χθες στην παρουσίαση που έγινε στο «Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης», βρέθηκαν μπροστά σε πολλές νέες πληροφορίες. Οπως ότι είχε το σθένος να μη δέχεται όλα όσα του ζητούσε η «FOX», ότι είχε διώξει τη Σιμόν Σινιορέ, γιατί προτίμησε τη Λίλα Κέντροβα για τον «Ζορμπά», ότι είχε γράψει τους στίχους του «Επτά τραγούδια θα σου πω», ότι όταν στραμπούληξε το πόδι του είχε δίπλα του τον Νουρέγεφ κ.ά.
Ο σκηνοθέτης απουσίαζε από την εκδήλωση, ακολουθώντας τη συμβουλή του γιατρού του. Εστειλε, όμως, ένα μήνυμα, όπου εξομολογήθηκε ότι μια βιογραφία δεν ήταν στα σχέδιά του. Του τα άλλαξε η εμφάνιση του δημοσιογράφου-συγγραφέα Χρήστου Σιάφκου, ο οποίος είχε ήδη την εμπειρία της βιογραφίας «Τάσος Ζωγράφος: Σκηνικό Ζωής» («Ελληνικά Γράμματα»)... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Friday, January 22, 2010
Ο ερωτισμός στον Κακογιάννη ήταν υπόθεση ψυχισμού και όχι σιλικόνης
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment