Η πρωταγωνίστρια της νέας ταινίας του Στίβεν Φρίαρς, Μισέλ Πφάιφερ, μονοπώλησε χθες το ενδιαφέρον στην Μπερλινάλε
ΒΕΡΟΛΙΝΟ. Ηθοποιός φειδωλή στις κινηματογραφικές εμφανίσεις της, η Μισέλ Πφάιφερ έγινε η μεγάλη ατραξιόν της χθεσινής ημέρας εμφανιζόμενη στην πρεμιέρα της τελευταίας ταινίας της «Cheri». Το φιλμ έφερε την Πφάιφερ για δεύτερη φορά δίπλα στον βρετανό σκηνοθέτη Στίβεν Φρίαρς, με τον οποίο είχε συνεργαστεί πριν από 20 ακριβώς χρόνια στις «Επικίνδυνες σχέσεις». «Μου αρέσει να αφιερώνω χρόνο στον εαυτό μου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλω και να εργάζομαι» είπε η Πφάιφερ στη συνέντευξη Τύπου της ταινίας, η οποία είναι βασισμένη σε μυθιστόρημα της Κολέτ και αναφέρεται στον ερωτικό δεσμό μιας πόρνης με έναν μικρότερό της (γιο πόρνης) στη Γαλλία της δεκαετίας του 1920. «Εχω την εντύπωση ότιόσο περνούν τα χρόνια και μεγαλώνω, οι συμπρωταγωνιστές μου μικραίνουν» ανέφερε αργότερα η ηθοποιός, χωρίς ωστόσο στη δήλωσή της να διακρίνεται πικρία. «Είναι αλήθεια ότι η ηλικία παίζει ρόλο στο Χόλιγουντ. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν σου επιτρέπεται να γεράσεις ή να δουλέψεις». Η ηθοποιός επισήμανε επίσης ότι όσο μεγαλώνει βρίσκει τους ρόλους που της προτείνουν περισσότερο ενδιαφέροντες. «Οταν είσαι νέος,αυτό που πρωτίστως σε ενδιαφέρει είναι να εργαστείς» είπε χαρακτηριστικά. «Ωστόσοδεν νομίζω ότι τα κριτήριά μου έχουν αλλάξει.Αναζητώ ρόλους με τους οποίους έχω συναισθηματική επαφή». Σε αντίθεση με τη Μισέλ Πφάιφερ, ο Στίβεν Φρίαρς είναι ένας άνθρωπος πολύ πιο συνηθισμένος στις φεστιβαλικές διοργανώσεις, πολύ πιο κυνικός αλλά και πολύ πιο αστείος. Οποτε άνοιγε το στόμα του ο κόσμος γελούσε από τις μικρές, φλεγματικές πινελιές του. Οταν του είπαν, για παράδειγμα, ότι το «Cheri» μοιάζει με τις «Επικίνδυνες σχέσεις», εκείνος απάντησε ότι δεν μοιάζει καθόλου γιατί στο «Cheri» δεν παίζει ο Τζον Μάλκοβιτς. Συν τοις άλλοις είπε ότι προέρχεται από μια καταχρεοκοπημένη χώρα, τη Βρετανία- χωρίς περαιτέρω σχόλιο.
Αν και το «Cheri» δεν είναι κωμωδία, το χιούμορ είναι διάχυτο στην ταινία. «Οι περισσότεροι διάλογοι ανήκουν στην Κολέτ, που έγραψε το μυθιστόρημα» σημείωσε ο συγγραφέας Κρίστοφερ Χάμπτον.
* Ο Αντρέι Βάιντα δεν έκρυψε τη χαρά αλλά και τη συγκίνησή του μαθαίνοντας από εκπρόσωπο της κινηματογραφικής εταιρείας Videorama ότι το «Κatyn» όχι μόνο προβλήθηκε στην Ελλάδα, αλλά και ότι, για τα μέτρα του, σημείωσε επιτυχία. Ο βετεράνος πολωνός σκηνοθέτης βρίσκεται στο φεστιβάλ για να παρουσιάσει την τελευταία ταινία του «Τatarak».
* Το φεστιβάλ διανύει σήμερα την έβδομη ημέρα του, αλλά ο κόσμος έχει μειωθεί δραματικά. Ποιος είπε ότι η κρίση δεν θα χτυπούσε την πόρτα του κινηματογράφου;
Αν και το «Cheri» δεν είναι κωμωδία, το χιούμορ είναι διάχυτο στην ταινία. «Οι περισσότεροι διάλογοι ανήκουν στην Κολέτ, που έγραψε το μυθιστόρημα» σημείωσε ο συγγραφέας Κρίστοφερ Χάμπτον.
- Δύο «οδύσσειες» σε μία πόλη
- ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ
* Ο Αντρέι Βάιντα δεν έκρυψε τη χαρά αλλά και τη συγκίνησή του μαθαίνοντας από εκπρόσωπο της κινηματογραφικής εταιρείας Videorama ότι το «Κatyn» όχι μόνο προβλήθηκε στην Ελλάδα, αλλά και ότι, για τα μέτρα του, σημείωσε επιτυχία. Ο βετεράνος πολωνός σκηνοθέτης βρίσκεται στο φεστιβάλ για να παρουσιάσει την τελευταία ταινία του «Τatarak».
* Το φεστιβάλ διανύει σήμερα την έβδομη ημέρα του, αλλά ο κόσμος έχει μειωθεί δραματικά. Ποιος είπε ότι η κρίση δεν θα χτυπούσε την πόρτα του κινηματογράφου;
No comments:
Post a Comment