Aπό τις «Χρυσές Σφαίρες» στα Οσκαρ. Τώρα μπαίνουμε στη μεγάλη ευθεία κι η κάθε εβδομάδα θα είναι όλο και πιο ερεθιστική καθώς θα πλησιάζουμε ενώ έχουμε μπροστά μας πολύ κινηματογραφικό δρόμο. Την Κέιτ Γουίνσλετ την είδαμε σχεδόν εν είδει αφιερώματος.
Την προηγούμενη εβδομάδα τα «Σφραγισμένα χείλη» που της χάρισαν τη «Χρυσή Σφαίρα» του β’ γυναικείου, τώρα έχουμε το «Ο δρόμος της επανάστασης» όπου συνδέεται για πρώτη φορά με το σκηνοθέτη σύζυγό της Σαμ Μέντες κι επανασυνδέεται με τον Λεονάρντο ντι Κάπριο, με τον οποίο έγραψαν ιστορία στα πρώτα νιάτα τους ως ζευγάρι του «Τιτανικού».
Το «Milk», που αγνοήθηκε από τις «Σφαίρες», γενικώς ευελπιστεί στα Οσκαρ ενισχυμένο από ενώσεις κριτικών και κυρίως κινηματογραφικά, επαγγελματικά σωματεία. Είναι το καλό της εβδομάδας.
Και από την άλλη, ξαφνικά, ο ελληνικός κινηματογράφος δηλώνει παρουσία και κυνηγά την τρίτη θέση η οποία στα εισιτήρια μπορεί να μεταφραστεί και σε πρώτη αφού πρόκειται για κωμωδία και δυστυχώς εξαιρετικά επίκαιρη αφού το «Ολα θα πάνε καλά» στρέφεται γύρω από μια απαγωγή.Επιπλέον, έχουμε κι ελληνικό ντοκιμαντέρ, το «Μάνος Χατζιδάκις – Είδωλα στον καθρέφτη», έχουμε κι ελληνικό πειραματικό, το «Η μουσική των προσώπων». Εχουμε βέβαια και το «ουκ εν τω πολλώ το ευ». Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Την προηγούμενη εβδομάδα τα «Σφραγισμένα χείλη» που της χάρισαν τη «Χρυσή Σφαίρα» του β’ γυναικείου, τώρα έχουμε το «Ο δρόμος της επανάστασης» όπου συνδέεται για πρώτη φορά με το σκηνοθέτη σύζυγό της Σαμ Μέντες κι επανασυνδέεται με τον Λεονάρντο ντι Κάπριο, με τον οποίο έγραψαν ιστορία στα πρώτα νιάτα τους ως ζευγάρι του «Τιτανικού».
Το «Milk», που αγνοήθηκε από τις «Σφαίρες», γενικώς ευελπιστεί στα Οσκαρ ενισχυμένο από ενώσεις κριτικών και κυρίως κινηματογραφικά, επαγγελματικά σωματεία. Είναι το καλό της εβδομάδας.
Και από την άλλη, ξαφνικά, ο ελληνικός κινηματογράφος δηλώνει παρουσία και κυνηγά την τρίτη θέση η οποία στα εισιτήρια μπορεί να μεταφραστεί και σε πρώτη αφού πρόκειται για κωμωδία και δυστυχώς εξαιρετικά επίκαιρη αφού το «Ολα θα πάνε καλά» στρέφεται γύρω από μια απαγωγή.Επιπλέον, έχουμε κι ελληνικό ντοκιμαντέρ, το «Μάνος Χατζιδάκις – Είδωλα στον καθρέφτη», έχουμε κι ελληνικό πειραματικό, το «Η μουσική των προσώπων». Εχουμε βέβαια και το «ουκ εν τω πολλώ το ευ». Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
ΤΙΜΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, Ελεύθερος Τύπος, Πέμπτη, 15.01.09
No comments:
Post a Comment